אנחנו מבינים שהמעבר לניהול עבודה באמצעות כלי טכנולוגי כמו מאנדיי הוא מסע. מסע שבסופו תוכלו לחולל קסמים בארגון ולהפוך אותו לחכם מאי פעם, אבל גם כזה שיכול גם להביא איתו הרבה כאב ראש, תקלות ואי סדר. לכן החלטנו לבנות מכונה משומנת ואוטומטית שבאמצעותה אנחנו מנהלים את תהליך ההטמעה מא' ועד ת'. 

  1. כל שלבי המסע להטמעת המערכת ינוהלו באופן שקוף וברור ללקוח.
  2. בכל רגע נתון תוכלו לראות איפה אנחנו נמצאים על גאנט העבודה.
  3. לא נשכח אף מקור מידע שאיתו הארגון עובד.
  4. נחבר את כל התוכנות הרלוונטיות שאיתן אתם עובדים בארגון למאנדיי.
  5. נגיע עד אחרון המשתמשים ונוודא שהוא "על המסילה", נהנה מהמערכת ולא "עובד אצלה.."
  6. נכשיר מומחי מאנדיי בתוך הארגון שלכם שיאפשרו עצמאות ארגונית בכל הקשור להתאמות שיידרשו במעלה הדרך.

אנחנו לומדים את הארגון שלך ⬅ 
מבינים איפה נמצאים ה"כאבים הגדולים" שצריך לפתור כבר בהתחלה ⬅ 
בונים מערכת מאנדיי ראשונית 1.0 ⬅ 
מקבלים פידבק ראשוני מהשטח ומשפרים את המערכת  ⬅ 
מקיימים סשן הדרכת משתמשים ⬅ 
מתחילים עבודה נרחבת עם המערכת המשופרת 2.0  ⬅ 
ממשיכים לאתגר הבא.

בסופו של המסע, תעבדו עם מערכת אחת מרכזית, שבה יתנהל כל היבט בחיי הארגון שלכם. מערכת שתהפוך כל תהליך, החל מגיוס עובדים, ניהול תקציב ועד לפרויקטים המורכבים ביותר לחכם, פשוט, יעיל ואוטומטי יותר.

מוכנים למסע?
רוצים לברר טוב יותר מה צריך "לארוז" לפני שיוצאים לדרך?

דברו איתנו !