מסלולי הטמעה

הטמעת מאנדיי

מסלולי הטעמה

הטמעת מאנדיי
מקסימום יעילות, במינימום מורכבות ובקצב מהיר. ככה אנחנו אוהבים להטמיע מאנדיי💪
אז איך זה עובד?
כל תהליך הטמעה הוא כמו משחק פינג פונג שבנוי מהשלבים הבאים:
אנחנו לומדים את הארגון שלכם
אתם לומדים על היכולות של מאנדיי
אנחנו בונים מערכת מאנדיי שתתאים לכם בול
אתם עובדים עם המערכת ונותנים פידבק
אנחנו משפרים את המערכת לפי הדרישות שלכם
אתם נהנים ממערכת מדויקת לצרכים שלכם.
למה בכלל צריך תהליך הטמעת מאנדיי?
המעבר לעבודה עם מאנדיי מביא איתו שינוי עצום בהתנהלות הארגון.
שינוי ארגוני גדול מדי עלול להיות הרסני במידה ולא מנהלים אותו נכון.
לבנות תוכנית הטמעה מדורגת
להכשיר מומחי מאנדיי בארגון
לייצר אוטומציות חכמות
לבנות מערכת במהירות
לסנכרן את הארגון שלכם
לייבא את המידע שלכם למאנדיי
במה מטמיע מנוסה של מאנדיי יעזור לי?
לאפיין לעומק את צרכי הארגון
להבין מה המערכת מאפשרת
לחבר תוכנות נוספות
להתמודד עם תקלות
לסדר את הארגון שלכם
לוודא שהמשתמשים "על המסילה"

במה מטמיע מנוסה
של מאנדיי יעזור לי?
לבנות תוכנית הטמעה מדורגת
להכשיר מומחי מאנדיי בארגון
לייצר אוטומציות חכמות
לבנות מערכת במהירות
לסנכרן את הארגון שלכם
לייבא את המידע שלכם למאנדיי
לאפיין לעומק את צרכי הארגון
להבין מה המערכת מאפשרת
לחבר תוכנות נוספות
להתמודד עם תקלות
לסדר את הארגון שלכם
לוודא שהמשתמשים "על המסילה"
המתכון שלנו להטמעה מהירה ומדויקת

מתחילים הטמעה רק כשכולם מוכנים "לקפוץ ראש למים".

עובדים מסודר. מאוד. מטרות, יעדים, לוח זמנים ותוכנית עבודה.

מאפיינים לעומק את הפעילות שמתכננים להעביר למאנדיי
למה להטמיע דווקא אתכם?
כי זה מה שהכי מרגש אותנו, לעזור לארגונים להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם.
וכן, גם בגלל המכונה שבנינו..
מכונה?!
70% מתהליכי ההטמעה של תוכנות מסוג CRM נכשלים!
מבינים מה זה אומר?
שרוב הסיכויים שמי שעוזר לכם להתייעל, יעשה את זה באופן לא יעיל בעליל…
ופה אנחנו נכנסים לתמונה.
בשנה האחרונה בנינו מערכת חדשה שהופכת כל מרכיב וכל שלב בתהליך ההטמעה, ליעיל וחכם יותר.
ואיך זה נראה בסוף תהליך ההטמעה?
הארגון שלכם, כמו שאתם מכירים ואוהבים אותו
עם פחות
- פעולות שמבוצעות באופן ידני
- בזבוז זמן בחיפוש אחר מידע
- כפילויות בעבודה
עם יותר
- סנכרון בין מערכות, אוטומציה
- סדר במידע, מספרים מדויקים
- תיעוד חכם של הפעילות
זה נשמע מעולה אבל עדיין מרגיש לי קצת באוויר, תוכלו להסביר איך נראה תהליך ההטמעה לפרטי הפרטים?
בפרטים אנחנו דווקא סבבה 🙂
מוזמנים להעמיק בשלבי התהליך:
מה זה בעצם אומר:
בפגישה הראשונית נערוך היכרות, נבין מהם הצרכים של הארגון, נבדוק האם מאנדיי יכולה לענות עליהם באופן מיטבי ונעריך באופן גס כמה זמן צפוי לארוך תהליך ההטמעה.
איך זה נראה בפועל?
פגישה פרונטלית/בזום באורך כשעה ובה נברר ביחד את הפרטים הבאים:
- מאפייני הארגון – גודל, וותק, תחום עיסוק, ייחודיות וכו'.
- מטרות שאתם מצפים להשיג באמצעות העבודה עם מאנדיי.
- מהם האתגרים הגדולים ביותר שאיתם אתם מתמודדים.
- עם אילו כלים עבדתם עד היום לניהול העבודה בארגון.
- מה תרצו לנהל באמצעות מאנדיי – לקוחות/פרויקטים/מידע וכו'.
בסיום הפגישה נבין ביחד:
- האם מאנדיי תוכל לענות על הצרכים שלכם באופן המיטבי.
- מהו טווח הזמן המשוער וכן מהי העלות המשוערת לתהליך ההטמעה.
תוצרים:
בסיכום הפגישה תקבלו מסמך סיכום ובו כלל הפרטים שנדונו וכן הצעת מחיר לביצוע התהליך.
מה חשוב שתדעו על השלב הזה?
המטרה המרכזית של הפגישה הראשונית היא להבין האם מאנדיי אכן יכולה לענות על הצרכים והציפיות שלכם. במספר לא קטן של מקרים סיימנו את הפגישה הראשונית והסברנו ללקוח שלתפיסתנו, מאנדיי לא תענה על הצרכים והציפיות שלו באופן המיטבי ולכן אנחנו ממליצים לו לחפש פתרונות אחרים.
מה זה בעצם אומר:
למידת הצרכים שלכם לעומק – אילו פעילויות/תחומים/מחלקות בארגון אתם מבקשים לנהל באמצעות מאנדיי.
איך זה נראה בפועל?
פגישות פרונטליות/בזום עם נציגים נבחרים מתוך הארגון ובהן נברר את הפרטים הבאים:
- יעדים ומדדי הצלחה – איך הדברים צריכים להיראות בסוף ומהם המדדים להצלחת התהליך.
- מבנה הארגון – כיצד הארגון בנוי (מחלקות/תפקידים).
- מבנה הפעילות בארגון – איך נראית הפעילות בארגון שלכם במבט מאקרו (שיווק/תפעול/מכירות וכו').
- סדר עדיפויות – אילו פעילויות תרצו להעביר למאנדיי בשלבים ראשונים ואילו בשלבים מתקדמים יותר.
בסיום מיפוי הצרכים נבין ביחד:
- כמה זמן צפוי לקחת התהליך (הפעם באופן מדויק יותר) וכיצד ייראה לוח הזמנים המלא.
- מהו הצעד הראשון – באיזה תחום/מחלקה/פעילות נתחיל את תהליך ההטמעה.
תוצרים:
- תוכנית עבודה הכוללת גאנט, לוח זמנים וסדר עדיפויות לתהליך ההטמעה.
מה חשוב שתדעו על השלב הזה?
מיפוי הצרכים של הארגון מאפשר לנו להבין את מרחב העבודה, איפה הכי כואב לכם והיכן תרצו להתחיל את התהליך.
חשוב לנו להתחיל דווקא מהמקום הכי כואב, מתוך ההבנה שחברי הארגון שלכם יתחברו למערכת רק כאשר היא תפתור להם את הבעיות הגדולות ביותר ותיצור להם ערך כבר מהיום הראשון.
מה זה בעצם אומר:
נרד לפרטים הכי קטנים של הפעילויות/תחומים/תהליכים שאיתם נתחיל את תהליך ההטמעה.
איך זה נראה בפועל?
פגישות פרונטליות/בזום עם הנציגים הנבחרים מתוך הארגון שבהן נברר לעומק את הפרטים הבאים:
- מי הם הגורמים בארגון שמעורבים בפעילות, משפיעים עליה ומושפעים ממנה.
- מהם השלבים המרכיבים את הפעילות
- איך נראה בפועל כל שלב.
- באילו שלבים ניתן לשלב אוטומציה.
- באילו שלבים ניתן לשלב אינטגרציה לתוכנות נוספות.
בסיום אפיון המערכת נבין ביחד:
- איך בדיוק צריך לבנות את המערכת במאנדיי כך שתייעל את הפעילות הספציפית באופן מקסימלי.
- מהו לוח הזמנים המפורט להקמת הגרסה הראשונה של המערכת.
תוצרים:
- מפת אפיון מעמיקה לכל פעילות שנעביר למאנדיי – שלבים, אחריות, זמנים, אוטומציה וכו'.
מה חשוב שתדעו על השלב הזה?
נשיא ארה"ב אברהם לינקולן אמר פעם:
"אם היו לי 8 שעות לכרות עץ, הייתי מקדיש 6 שעות מהן להשחיז את הגרזן".
האפיון הוא החלק של "השחזת הגרזן" בתהליך ההטמעה.
זהו השלב הארוך, המורכב והחשוב ביותר.
במידה וביצענו אפיון מספיק מעמיק ומפורט, כל שאר התהליך יהפוך לפשוט ומהיר בהרבה.
במידה ולא העמקנו באפיון, ונצלול מהר מדי להקמת מערכת במאנדיי – נביא להרבה בעיות, אי הבנות ושינויים תכופים שיצוצו בהמשך הדרך.
מה זה בעצם אומר:
בשלב זה אנחנו בונים את מערכת המאנדיי ותופרים אותה באופן מדויק לפעילות של הארגון שלכם.
איך זה נראה בפועל?
- מתבצעת רכישה של מנוי במאנדיי.
- אנחנו בונים את המערכת הראשונית בחשבון המאנדיי החדש שלכם.
- אנחנו מקליטים לכם סרטון הדרכה על המערכת שבנינו במאנדיי וכיצד ניתן לעבוד איתה.
- מאפשרים למשתמש/ים נבחר/ים לעבוד עם המערכת הראשונית שנבנתה.
- מקבלים פידבק מהמשתמש/ים הנבחר/ים על המערכת הראשונית.
- משפרים את המערכת שנבנתה לאור הפידבק שהתקבל והופכים אותה למוכנה להטמעה אצל משתמשי הקצה.
בסיום בניית המערכת נבין ביחד:
- איך המערכת שבנינו לכם במאנדיי, יכולה לייעל את העבודה כבר מהיום הראשון.
- לו"ז מפורט להטמעת המערכת אצל משתמשי הקצה.
תוצרים:
- מערכת מאנדיי עובדת ומשופצת (לאור המשוב) שניתן להתחיל לעבוד איתה באופן מלא.
- סרטון הדרכה אודות אופן השימוש במערכת.
מה חשוב שתדעו על השלב הזה?
במידה וביצענו את כל השלבים עד עכשיו באופן יסודי ומעמיק, השלב הזה הוא הקצר ביותר בתהליך ההטמעה והוא צפוי לקחת מספר ימים בודדים.
מה זה בעצם אומר:
הגענו לתכל'ס. זה השלב שבו משתמשי הקצה מתחילים לעבוד עם המערכת. פה מתחיל הקסם!
איך זה נראה בפועל?
אנחנו קובעים ביחד עם נציגי הארגון את לוח הזמנים להטמעה של המערכת כך שיכלול בתוכו:
- הדרכת מנהלים – יום שבו יודרכו כלל המנהלים הרלוונטיים אודות המערכת ואופן השימוש בה.
- הדרכת עובדים – יום שבו יודרכו כלל המשתמשים הפוטנציאליים אודות המערכת ואופן השימוש בה.
- חיבור של כלל המשתמשים למערכת בפעם הראשונה, תוך וידוא שכולם "על המסילה".
- קבלת פידבק מהמשתמשים בשבוע הראשון לעבודה ודיוק מתמשך של המערכת לאור הפידבק.
בסיום הטמעת המערכת נבין ביחד:
- איך מתקדמים מכאן הלאה – אילו תהליכים נוספים נרצה להעביר למאנדיי ובאיזה אופן.
תוצרים:
- תוכנית עבודה מפורטת להמשך.
מה חשוב שתדעו על השלב הזה?
על מנת שהחיבור של משתמשי הקצה יבוצע באופן מוצלח, יש להגדיר יום ספציפי שבו כל חברי הצוות/הארגון מתחילים לעבוד על המערכת שנבנתה במאנדיי באופן רשמי.
לאחר שהמערכת הוטמעה בארגון נמשיך לתמוך בכם בחודשי העבודה הראשונים, נסייע בפתרון בעיות, התמודדות עם תקלות, התאמות נדרשות לאור הפידבק שיעלה מהשטח, וכן העברה של פעילויות/תחומים נוספים לעבודה עם מאנדיי.
איך זה נראה בפועל?
- אנחנו מקימים מערך פניות מסודר בתוך מאנדיי שבאמצעותו חברי הארגון יכולים לפנות אלינו ולקבל תמיכה מסביב לשעון.
- לבקשת הארגון – נקיים ימי הדרכה ורענון מרוכזים למנהלי ועובדי הארגון.
- לבקשת הארגון – נמשיך להעביר תהליכים נוספים לתוך המערכת שנבנתה.
תוצרים:
- לוח (טבלה) פניות לתמיכה בחשבון המאנדיי שלכם.
- מסמך "הסכם תנאי שירות" ובו התחייבות שלנו לרמת השירות ומהירות המענה שיינתן ביחס לכל פנייה.
מה חשוב שתדעו על השלב הזה?
בעבר לא סיפקנו שירותי תמיכה ותחזוקה של מערכות מאנדיי שכבר רצות.
בחלוף הזמן, גילינו שישנם לקוחות שהפחיתו את השימוש במערכת ומיצו אותה באופן מינימלי לאחר מספר חודשים בשל בעיות שנוצרו, מערכי עבודה שהשתנו ועובדים שהוחלפו.
היופי בשירותי התמיכה והתחזוקה שהם אינם מצריכים התחייבות קבועה מראש.
לא תרצו לקבל את השירות? לא צריך (וגם לא צריך לשלם…).
לאחר זמן מסוים עלה הצורך מחדש? תמיד אפשר לחזור ולקבל תמיכה שוטפת בלחיצת כפתור.
שאלות ותשובות
אנחנו ביום שני מציעים מגוון רחב מאוד של שירותי הטמעת מאנדיי בארגונים.
על מנת שתקבלו את השירות המתאים ביותר לצרכים שלכם, תצטרכו לבחור כבר בתחילת הדרך מהן המטרות שלכם ולאן תרצו להגיע ⬅
האורך של תהליך ההטמעה משתנה מאוד מארגון לארגון. הפרמטרים העיקריים המשפיעים על אורך התהליך הם:
- האוריינטציה הטכנולוגית של חברי הארגון
- גודל הארגון
- באיזו מידה התהליכים בארגון סדורים ומאורגנים טרם תהליך ההטמעה.
- מעורבות ההנהלה בתהליך ודחיפה קדימה לביצוע התהליך על ידי חברי ההנהלה
לרוב תהליכי הטמעה לוקחים בין חודש ל- 6 חודשים בארגונים קטנים ובינוניים. בארגונים גדולים התהליך יכול לקחת בין 4 חודשים לשנה כתלות בגודל ומורכבות התהליכים בארגון.
לאחר פגישה ראשונית נוכל להעריך ברמת דיוק גבוהה (75%) את הזמן הנדרש להשלמת התהליך בארגון שלכם.
העלות הכוללת של תהליך ההטמעה תלויה כמובן בסגנון ההטמעה המועדף עליכם ובמורכבות התהליך.
לאחר פגישה ראשונית נוכל להעריך ברמת דיוק גבוהה (75%) את סך העלות הצפוי להשלמת התהליך בארגון שלכם.
מעורבות מנהלים בתהליך.
מניסיון ארוך שצברנו עם מגוון חברות ממנעד תחומים רחב – בכל פעם שהנהלת הארגון לקחה חלק דומיננטי ופעיל בתהליך ההטמעה הוא התרחש באופן מהיר ואיכותי באופן ניכר.
קשה לענות על השאלה הזאת באופן חד משמעי. כאשר מתבססים על מטמיע חיצוני "מרוויחים" ניסיון משמעותי שהוא צבר עם המערכת, מגבלותיה, האופן הנכון שבו צריכים להתנהל תהליכי הטמעה והדרכה בארגון וכו'. מצד שני ההתבססות על מטמיע חיצוני "מפסידים" זמן שיידרש למטמיע על מנת ללמוד את הארגון ואת צרכיו.
כאשר מתבססים על מטמיע מתוך הארגון "מרוויחים" היכרות עומק של המטמיע עם הארגון וצרכיו וכן דמות מתוך הארגון שתוכל להמשיך ולהוביל את העבודה עם המערכת גם לאחר שתהליך ההטמעה יסתיים. מצד שני ההתבססות על מטמיע מתוך הארגון "מפסידים" זמן שיידרש למטמיע על מנת ללמוד את מאנדיי באופן מעמיק וללמד אותה אחרים.
אנחנו ביום שני מומחים בהתאמת מודל ההטמעה המדויק ביותר לכל ארגון, לאור המאפיינים הייחודיים, הצרכים והאילוצים שהוא מביא איתו.
בטח אפשר!
ישנן לא מעט חברות שבוחרות להטמיע מאנדיי לבד.
לרוב חברות שבוחרות במהלך הטמעה עצמאי עושות זאת באמצעות בחירת נציג מוביל ההטמעה מתוך הארגון (Champion).
גם במקרה של הטמעה מתוך הארגון (Inhouse) אנחנו ממליצים על ליווי של מומחה מאנדיי מנוסה, שיעזור לארגון להבין –
- האם מאנדיי היא המערכת המתאימה לצרכי הארגון.
- מהן המגבלות של מאנדיי ביחס לצרכי הארגון.
- כיצד להימנע מנפילה ב"טעויות הנפוצות" בתהליך ההטמעה.
- כיצד לבצע תהליך אפיון והטמעה בארגון.
- ליווי צמוד ותמיכה במוביל ההטמעה מתוך הארגון (Champion), על מנת לסייע בבניית המערכת באופן מהיר ואיכותי.